[vc_row][vc_column][vc_toggle title=”چگونه می توانم گیاهان موجود در سایت را سفارش دهم؟”]گیاهان را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از اتمام انتخاب گیاه، به مرحله تسویه حساب رفته و آدرس دقیق پستی خود را وارد کنید. مرحله نهایی نیز پرداخت هزینه گیاهان به علاوه ی هزینه بسته بندی و پست می باشد.[/vc_toggle][vc_toggle title=”سفارش ها از چه طریقی ارسال می شوند؟”]تمامی سفارشات شهرستان توسط پست پیشتاز به سراسر کشور ارسال خواهند شد.[/vc_toggle][vc_toggle title=”هزینه بسته بندی و ارسال گیاهان چقدر است؟”]هزینه بسته بندی و ارسال گیاهان به شهرستان بدون محدودیت در تعداد آن ها ۱۲۰۰۰ تومان است.[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا گیاهان توسط ارسال با پست آسیب نمی بینند؟”]دیجی باغ جهت ارسال پستی گیاهان بسته بندی اختصاصی تعبیه نموده است و در ۹۵ درصد موارد گیاهان سالم به مقصد می رسند.[/vc_toggle][vc_toggle title=”اگر گیاهان سفارش من آسیب دید تکلیف چیست؟”]

احتمال آسیب رسیدن به تمامی گیاهان در یک سفارش تقریبا امکان پذیر نیست و معمولا یک یا چند گیاه ممکن است در یک سفارش آسیب جزئی ببینند. در این حالت به محض دریافت سفارش خود با ارسال تصویر گیاهان آسیب دیده از طریق سیستم پشتیبانی (بالن بنفش) که گوشه سمت راست و پایین سایت قرار دارد میزان خسارت گیاهان شما به کیف پول حساب کاربریتان در سایت عودت داده میشود.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”چند روز طول می کشد گیاهان من ارسال شوند؟”]

بین ۱ تا ۷ روز زمان لازم است تا سفارش شما آماده ارسال گردد. بسته به موقعیت شما و تعطیلات پیش رو، این زمان متغیر است. سعی دیجی باغ بر این است که سفارش شما در روزهای تعطیل در دفاتر پستی نماند. از این رو اکثر سفارشات در سه روز اول هفته ارسال می شوند.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”چند روز طول می کشد گیاهان به دست من برسند؟”]

بعد از تحویل بسته به پست بین ۱ تا ۴ روز کاری این زمان متفاوت است. در استان های البرز، تهران و مرکزی معمولا این زمان ۴۸ ساعت بوده و در شهرستان ها این زمان تا ۴ روز هم ممکن است طول بکشد.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”از کجا بفهمم سفارش من ارسال شده است یا خیر؟”]

به محض ارسال سفارش به باجه پستی, یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”چگونه بفهمم سفارش من بعد از ارسال در کدام شهر و یا باجه پستی قرار دارد؟”]

چند ساعت بعد از ارسال سفارش یک کد رهگیری ۲۴ رقمی دریافت می کنید. با وارد کردن این کد در سامانه رهگیری مرسولات پستی می‌توانید از مکان بسته پستی خود مطلع شوید.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”گیاهان خریداری شده چند روز گارانتی دارند؟”]

دیجی باغ بهترین و با کیفیت ترین گیاه را برای شما ارسال می کند. اما از آنجایی که سلامت گیاه بعد از تحویل به تجربه مشتری در نگهداری گیاهان بستگی دارد دیجی باغ فقط تا زمان دریافت سفارش آن ها را گارانتی می کند.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”اگر بعد از پرداخت سفارش و قبل از ارسال گیاه قصد افزودن و یا کاستن از گیاهان را داشتم چه کاری انجام دهم؟”]متاسفانه به دلیل حجم بالای سفارشات امکان اصلاح سفارش وجود ندارد.[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا امکان خرید حضوری از دیجی باغ وجود دارد؟”]خیر. تمرکز دیجی باغ بر فروش آنلاین گیاهان است و معتقدیم فروش حضوری به خدمات دهی آنلاین ما لطمه خواهد زد.[/vc_toggle][vc_toggle title=”دیجی باغ در کدام شهر مستقر است؟”]استان مرکزی، شهرستان محلات[/vc_toggle][vc_toggle title=”چطور سوالاتم در مورد سفارشات را بپرسم؟”]اگر جواب سوال شما در هیچ کدام از گزینه های بالا نبود با ۰۸۶۹۱۰۱۰۱۶۰ تماس بگیرید.[/vc_toggle][vc_toggle title=”روش نگهداری از گیاهان را از کجا پیدا کنم؟”]با یک سرچ ساده در گوگل اطلاعات تکمیلی گیاهان را دریافت می کنید. در صفحه محصولات نیز به روش نگهداری گیاهان اشاره شده.[/vc_toggle][vc_toggle title=”به کدام شهرها ارسال دارید؟”]به غیر از جزایر کیش و قشم و… ارسال به تمام نقاط کشور انجام میشود.[/vc_toggle][vc_toggle title=”اگه یک گیاه هم سفارش بدهم ارسال می کنید؟”]بله[/vc_toggle][vc_toggle title=”فروش عمده دارید؟”]خیر[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]