چگونه می توانم گیاهان موجود در سایت را سفارش دهم؟

گیاهان را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از اتمام انتخاب گیاه، به مرحله تسویه حساب رفته و آدرس دقیق پستی خود را وارد کنید. مرحله نهایی نیز پرداخت هزینه گیاهان به علاوه ی هزینه بسته بندی و پست می باشد.

سفارش ها از چه طریقی ارسال می شوند؟

تمامی سفارشات شهرستان توسط پست پیشتاز به سراسر کشور ارسال خواهند شد.

هزینه بسته بندی و ارسال گیاهان چقدر است؟

هزینه بسته بندی و ارسال گیاهان به شهرستان بدون محدودیت در تعداد آن ها ۱۲۰۰۰ تومان است.

آیا گیاهان توسط ارسال با پست آسیب نمی بینند؟

دیجی باغ جهت ارسال پستی گیاهان بسته بندی اختصاصی تعبیه نموده است و در ۹۵ درصد موارد گیاهان سالم به مقصد می رسند.

اگر گیاهان سفارش من آسیب دید تکلیف چیست؟

احتمال آسیب رسیدن به تمامی گیاهان در یک سفارش تقریبا امکان پذیر نیست و معمولا یک یا چند گیاه ممکن است در یک سفارش آسیب جزئی ببینند. در این حالت به محض دریافت سفارش خود با ارسال تصویر گیاهان آسیب دیده از طریق سیستم پشتیبانی (بالن بنفش) که گوشه سمت راست و پایین سایت قرار دارد میزان خسارت گیاهان شما به کیف پول حساب کاربریتان در سایت عودت داده میشود.

چند روز طول می کشد گیاهان من ارسال شوند؟

بین ۱ تا ۷ روز زمان لازم است تا سفارش شما آماده ارسال گردد. بسته به موقعیت شما و تعطیلات پیش رو، این زمان متغیر است. سعی دیجی باغ بر این است که سفارش شما در روزهای تعطیل در دفاتر پستی نماند. از این رو اکثر سفارشات در سه روز اول هفته ارسال می شوند.

چند روز طول می کشد گیاهان به دست من برسند؟

بعد از تحویل بسته به پست بین ۱ تا ۴ روز کاری این زمان متفاوت است. در استان های البرز، تهران و مرکزی معمولا این زمان ۴۸ ساعت بوده و در شهرستان ها این زمان تا ۴ روز هم ممکن است طول بکشد.

از کجا بفهمم سفارش من ارسال شده است یا خیر؟

به محض ارسال سفارش به باجه پستی, یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

چگونه بفهمم سفارش من بعد از ارسال در کدام شهر و یا باجه پستی قرار دارد؟

چند ساعت بعد از ارسال سفارش یک کد رهگیری ۲۴ رقمی دریافت می کنید. با وارد کردن این کد در سامانه رهگیری مرسولات پستی می‌توانید از مکان بسته پستی خود مطلع شوید.

گیاهان خریداری شده چند روز گارانتی دارند؟

دیجی باغ بهترین و با کیفیت ترین گیاه را برای شما ارسال می کند. اما از آنجایی که سلامت گیاه بعد از تحویل به تجربه مشتری در نگهداری گیاهان بستگی دارد دیجی باغ فقط تا زمان دریافت سفارش آن ها را گارانتی می کند.

اگر بعد از پرداخت سفارش و قبل از ارسال گیاه قصد افزودن و یا کاستن از گیاهان را داشتم چه کاری انجام دهم؟

متاسفانه به دلیل حجم بالای سفارشات امکان اصلاح سفارش وجود ندارد.

آیا امکان خرید حضوری از دیجی باغ وجود دارد؟

خیر. تمرکز دیجی باغ بر فروش آنلاین گیاهان است و معتقدیم فروش حضوری به خدمات دهی آنلاین ما لطمه خواهد زد.

دیجی باغ در کدام شهر مستقر است؟

استان مرکزی، شهرستان محلات

چطور سوالاتم در مورد سفارشات را بپرسم؟

اگر جواب سوال شما در هیچ کدام از گزینه های بالا نبود با ۰۸۶۹۱۰۱۰۱۶۰ تماس بگیرید.

روش نگهداری از گیاهان را از کجا پیدا کنم؟

با یک سرچ ساده در گوگل اطلاعات تکمیلی گیاهان را دریافت می کنید. در صفحه محصولات نیز به روش نگهداری گیاهان اشاره شده.

به کدام شهرها ارسال دارید؟

به غیر از جزایر کیش و قشم و… ارسال به تمام نقاط کشور انجام میشود.

اگه یک گیاه هم سفارش بدهم ارسال می کنید؟

بله

فروش عمده دارید؟

خیر