چگونه می توانم گیاهان موجود در سایت را سفارش دهم؟

گیاهان را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از اتمام انتخابت گیاه، به مرحله تسویه حساب رفته و آدرس دقیق پستی خود را وارد کنید. مرحله نهایی نیز پرداخت هزینه گیاهان به علاوه ی هزینه بسته بندی و پست می باشد.

سفارش ها از چه طریقی ارسال می شوند؟

تمامی سفارشات توسط پست پیشتاز (و یا تیپاکس بصورت محدود) به سراسر کشور ارسال خواهند شد.

هزینه بسته بندی و ارسال گیاهان چقدر است؟

هزینه بسته بندی و ارسال گیاهان به سراسر کشور بدون محدودیت در تعداد آن ها ۱۲۰۰۰ تومان است.

آیا گیاهان توسط ارسال با پست آسیب نمی بینند؟

دیجی باغ جهت ارسال پستی گیاهان بسته بندی اختصاصی تعبیه نموده است و در ۹۵ درصد موارد گیاهان سالم به مقصند می رسند.

اگر گیاهان سفارش من آسیب دید تکلیف چیست؟

احتمال آسیب رسیدن به تمامی گیاهان در یک سفارش تقریبا امکان پذیر نیست و معمولا یک یا چند گیاه ممکن است در یک سفارش آسیب جزئی ببینند. در این حالت به محض دریافت سفارش خود با ارسال تصویر گیاهان آسیب دیده به اینستاگرام و یا تلگرام دیجی باغ، مبلغ پرداختی بابت گیاهان خسارت دیده به شما عودت داده خواهد شد.

چند روز طول می کشد گیاهان من ارسال شوند؟

بین ۱ تا ۷ روز زمان لازم است تا سفارش شما آماده ارسال گردد. بسته به موقعیت شما و تعطیلات پیش رو، این زمان متغیر است. سعی دیجی باغ بر این است که سفارش شما در روزهای تعطیل در دفاتر پستی نماند. از این روز اکثر سفارشات در سه روز اول هفته ارسال می شوند و سفارشات تهران تا روز چهارشنبه هم قابل ارسال هستند.

چند روز طول می کشد گیاهان به دست من برسند؟

بین ۱ تا ۴ روز کاری این زمان متفاوت است. در استان های تهران, البرز، مرکزی و اصفهان معمولا این زمان ۲۴ ساعت بوده و سفارشات یک روز بعد از ارسال به دست مشتری می رسند. در شهرستان ها این زمان تا ۴ روز هم ممکن است طول بکشد.

از کجا بفهمم سفارش من ارسال شده است یا خیر؟

به محض ارسال سفارش به باجه پستی, یک پیامک دریافت خواهید کرد با موضوع ارسال سفارش که این پیامک به خطوطی که پیامک های تبلیغاتی قابل دریافت نیستند نیز به مقصد خواهد رسید.

چگونه بفهمم سفارش من بعد از ارسال در کدام شهر و یا باجه پستی قرار دارد؟

چند ساعت بعد از ارسال سفارش یک کد رهگیری ۲۴ رقمی دریافت می کنید. با وارد کردن این کد در سامانه رهگیری مرسولات پستی می‌توانید از مکان بسته پستی خود مطلع شوید.

گیاهان خریداری شده چند روز گارانتی دارند؟

دیجی باغ بهترین و با کیفیت ترین گیاه را برای شما ارسال می کند. اما از آنجایی که سلامت گیاه بعد از تحویل به تجربه مشتری در نگهداری گیاهان بستگی دارد دیجی باغ فقط ۲۴ ساعت بعد از دریافت سفارش آن ها را گارانتی می کند. این گارانتی فقط شامل گارانتی تحویل سلامت گیاه به شماست.

اگر بعد از پرداخت سفارش و قبل از ارسال گیاه قصد افزودن و یا کاستن از گیاهان را داشتم چه کاری انجام دهم؟

در این حالت دو راه پیش رو دارید:

  1. برای کم کردن گیاه: از طریق پیج اینستاگرام و یا تلگرام دیجی باغ به ما اطلاع دهید تا سفارش شما اصلاح و ما به تفاوت به کارت شما واریز شود. در این حالت ۵۰۰ تومان کارمزد کارت به کارت از وجه پرداختی شما کسر خواهد شد.
  2. برای اضافه کردن گیاه: دوباره خرید انجام دهید و توسط تلگرام و یا اینستاگرام به ما اطلاع دهید تا هزینه پست و بسته بندی که در مرحله دوم پرداخت کرده اید را برای شما کارت به کارت کنیم. در این حالت از شما کارمزد کارت به کارت دریافت نمی شود.

آیا امکان خرید حضوری از دیجی باغ وجود دارد؟

فعلا خیر. اما ممکنت است به زودی این امکان فراهم گردد.